Ge . mig . ett . hus !

Håller på att tvätta. Tvätta tvätta tvätta. Tänk om man hade haft ett hus med en alldeles egen tvättstuga. Så man kunde ha tvättat när man kände för det. Och torkat tvätten tills den var torr. Ahhh. Jag längtar. Jag hatar det här jävla råttboet. Som min kära klasskompis sa "Men Kronoparken. DET kan väl ändå inte vara ett trevligt område." Icke. Fult. Äckligt. Skabbigt. Äckliga grannar. Hus! Hus! Hus!

En bra sak är i alla fall att jag, Karin och Kristina ska fika idag. Mmm! Lovely! Som jag har längtat. Ändå glömde jag i ett sinnesförvirrat ögonblick bort det igår. Jag glömde bort en fika. Hallå. Någon bör nog ringa ambulansen. Jag bokade in mig på ett skivstångspass mitt i fika-tiden. Som om att jag någon gång skulle prioritera träning före fika om jag var vid mina sinnens fulla bruk. Icke. Skulle inte tro så.


Veckoslut. Inga jobb trillar in. Hujedamig. Hur ska jag kunna söka jobb om ingen lägger ut några. Får väl ta en sista-sekunden-sommarkurs tror jag. Det här duger inte. Fattig som en kôrkråtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0