Bio!

Jag tänkte skriva movienight. Movie night? Movie-night? Men som ni ser så vet jag inte om det ska ihopskrivas eller särskrivas när det är engelska. Kanske någon i granngården kan upplysa mig? Vi kör det på svenska så länge. Biokväll helt enkelt :) Imorgon. Änglar & Demoner. En stjärna i himlen till söta Karin som följer med. Alla andra i min närhet har ju ratat den filmen. Hur kan man? Da Vinci-koden var bra. Alla Dan Brown-böckerna är nagelbitarbra. Nej. En måste ses-film.

Annars var jag ute och sprang förut. My god. Hur kan en sån liten runda kännas som ett maraton? Det stavars k o n d i t i o n. Eller ja. Brist på den varan. Men skönt var det. Om några timmar blir det massage, och sen träning med AnnaPannan :) Roligt! Och ikväll blir det ju såklart schlager! Inte missa. Och vad ska man äta då? Inte godis. Och inte frukt. För frukt fick man ju inte heller äta. Nähäpp. Morot? Uäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0