Avgiftning.

Bara så ni vet så håller jag på med en socker- och skräpmatsavgiftning. Det går bra. Dag 2 är jag iofs på. Men ännu har jag låtit bli :) Duktigt för att vara mig. Jag brukar klara 5 minuter på sin höjd. Jag tänker på godis hela tiden, men jag är inte ett dugg sugen egentligen. Bevis på okynnesätning om ni frågar mig :) Men jag ser fram emot marängswischen på lördag. För lördagsgodis måste man få! Det borde lagföras tycker jag.

Träningen gick bra. Jag är död. Musklerna känns som krullade presentsnören. Jag hoppas det är positivt. Kanske skulle pallra sig till lunchpasset imorgon? Beror på AnnaPanna det. Vi tänkte göra IKEA, Rusta och Willys. Riktigt seriös shopping alltså :)

Nu blir det mat! Food food food!

Examensfrukosten

     
Mina fina flickor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0