A life in sin.

Förlåt mig jultomten, ty jag har syndat. Jag har ätit både Mc Donalds glass med deras jävligt gudomliga chokladsås, choklad OCH chips. Glöm karaktären. Den åt nog Älsket upp med ostkrokarna igår. Ha. Det känns sååå skönt att skylla på någon annan. Jag bestämmer ju liksom inte själv över vad jag stoppar i mig. Och Anna tvingade i mig glassen. Och när jag och Susanne hyrde film var jag tvungen att ha något? Det var i alla fall mörkchoklad... Och jag köpte ingen pizza. Mest för att jag fortfarande var mätt efter sushin... Men ändå :) Lill-lördag? Nya tag imorgon :)

Nä. Dags att ta tag i livet igen. Det vill säga... Söka jobb. Min nya hobby ni vet. Uppenbarligen är jag inte så jävla bra på det :) Men skam den som ger sig. Någon gång måste det väl bli min tur :)

Kommentarer
Postat av: Anna I

Oh ja! Jag fullkomligt tryckte ner glassen i magen på dig ;) Jag tar villigt på mig skulden!

2009-05-07 @ 23:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0