Snart slut.

Bara 3½ vecka kvar på Aqua. Var tusan tar tiden vägen? Nyss satt jag och la patiens och räknade sekunder på förra praktikplatsen. Nu hinner jag inte ens dit innan jag ska hem igen. Totalt vansinnigt.

Jag sitter och funderar på hur jag ska övertyga mamma om att betala en klippning åt mig. Eller ja... Klippningen blir nog inte så svår... Men helst vill jag ha färg också. Och i storstaden är det ju något dyrare än hemma. Hemma går det på 720:- för både klipp och färg. Här gissar jag att det skulle gå på närmare 1400:- Dels för att mitt hår tydligen är mellanlångt, och dessutom är det mongo och färgen måste sitta i 3 timmar typ. Helst 7. Kan ju inte se ut hur som helst, så måste göra något snart. Ser för sjutton ut som ett råttfärgad polkagris. Hur aptitligt lät det?

Mjaha... Nätshoppa en klänning?

Kommentarer
Postat av: Suss

Äsch du överdriver..du är söt i håret. Anna sa förresten att Sofimar fortfarande erbjuder elevbehandling av Marie, springer du emellan? ;)

2009-03-04 @ 20:58:45
Postat av: Suss

Äsch du överdriver..du är söt i håret. Anna sa förresten att Sofimar fortfarande erbjuder elevbehandling av Marie, springer du emellan? ;)

2009-03-04 @ 20:59:46
Postat av: Marie

Ojsan. Hon har väl glömt att skylta om :) För nu är klasskompis Elin där istället :)

2009-03-05 @ 08:47:44
URL: http://lillamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0