Ms Piggy.

That's me. När tränade jag sist? Med undantag av Bodaborg, som kan jämföras med tortyr, så har jag inte tränat sen i lördags. Dåligt! Hade träningskläder med mig idag, men slutade mellan två pass. Orkade inte vänta 75 minuter på att nästa pass skulle börja :/ Skräp skräp. Men imorgon blir det banne mig träna av. Och lördag. Och söndag. Och måndag. Ska jag våga visa mig i klänning på bröllop så kan jag ju inte se ut som en stoppad korv.

Och i äkta tjockkorvanda har jag bakat en kladdkaka. Som jag tänker ta med imorgon. Tanken var ju att jag skulle gå ner. Men verkar ju osmidigt att gå med en kladdkaka. Så det blir buss ner och gå hem istället. Gå hem är så jävla tråkigt. Biten mellan Kroppkärr och Krp... *ZzzzZzzzZZzzz*

Veterinären gick förresten bra. Jag ska också börja ta 380:-/5-minutersbehandling tror jag. Då ska jag köpa mig ett slott sen. Med ett stort garage till Älsk. Och många rum. Och relaxavdelning. Nej jag har inga krav på mitt framtida hus? Mitt drönhus ligger just nu i Karlskoga. Perfekt är det. Så... Det är väl ingen som kommer ge mig en miljon eller två gissar jag? Vore himla snällt annars... Älsk får såklart bo inne i slottet, och inte ute i garaget.

Nu blir det sängen. Lugn dag imorgon också. Och eftersom vi inte hann med ansiktsbehandlingen idag ,så blir den nog imorgon. Direkt på morgonen. Gissa om jag kommer vara pigg resten av dagen... :) Mja... Eller inte? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0