Men okey, Murphy... Leave me alone!

Ja jag är sannerligen född under Murphys stjärna. Men skam den som ger sig. Med lite tur kanske jag också kan knåpa ihop en pension till slut. Jag känner bara för att gnälla idag, igen. Jag är inte så deprimerad som jag låter. Man kan ju alltid bli hemmafru.

Ja men dåså... Åter till min favoritsida ams.se. Det hade faktiskt kommit ut en nytt jobb. Massör. I hufvudstaden. Var annars? Nej, men ja...

Bodaborg gick btw åt helvete.
Vi klarade en bana. EN bana på 2 timmar. Jag fick skulden. Okey. Jag är otränad. Och höjdrädd. Men det var banne mig inte jag på alla banor. Väldigt jämt fördelat vill jag nog påstå. Men jag är ju djurvän, och har inget emot svarta får. Jag är på igen. När som helst. Kanske inte imorgon. För jag kommer nog ha liiite träningsvärk imorgon.

Nej... Om man skulle leta upp lite meningslösa kurser på KAU kanske... Men först Project Runway. En del saker är viktigare än andra.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Fy fan va kul med bodaborg! jag vill också! :D

2009-03-10 @ 00:55:35
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Shimmer.nu

Besök vår blogg och var med på vår tävling för att ha chansen att vinna vår hemliga present. Det enda du behöver göra är att svara på vad DU tycker är vårens/sommarens mode.



Glöm inte att besöka vår webbutik: http://www.shimmer.nu. (Där vinsten såklart kommer ifrån)

2009-03-10 @ 19:48:11
URL: http://shimmerbloggen.blogg.se/
Postat av: Madde

Det är ingen som anklagar dig Marie, vi hade ju faktiskt inte klarat oss utan dig! =)

2009-03-12 @ 14:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0