Man blir ju snurrig.

Igår gick jag hem från Friskis efter att jag missat mitt pass. Bussjäveln var försenad så jag missade min biljett med två minuter. Irriterande ja. När jag kom till Kroppkärrbadet började det duggregna. När jag kom till kolonilotterna haglade det. När jag kom upp för backen till Krp så snöade det. Mysig promenad. Eller inte. Ingen träning alltså. Det är meningen att jag ska tillbringa sommaren i vassen tror jag. Förra sommaren var jag inte ens i vassen. Jag var bara hemma. Inomhus. Solskyddsfaktor 100 000 000 000 typ.

Älsk har precis visat mig den fantastiska funktionen Bank ID + Skatteverket. Jag hoppas innerligt att jag har ett jobb när skatten kommer tillbaka. Shoppingmånad så det heter duga! :) Ge mig. Ge mig. Ge mig! (Eller... Borde man spara? Nä?) Och så fick jag lite jobberbjudande idag. Sånt tackar man ju aldrig nej till. Det är väl liiite osäkert ännu. Men jag ser lite ljus i den becksvarta tunneln. Är det ett x 2000 på väg att spåra ur? Eller är det helt enkelt en fast inkomst och husköp jag skådar där borta? :) Hus hus hus hus!

Ja, men nej. Barnmässan i helgen people. Någon som ska dit? Klassisk massage hos mig [Aqua, fast jag :) ] vid någon stor scen någonstans. Lördag pratar vi då.

The Mentalist ropar på mig. Och marabouchokladen också.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, när jag cyklade hem klockan tio igårkväll var det mörkt, kallt och snöade som fan- ska vi gå ihop och avskaffa vinter nångng eller?

Sen undrar jag hur du jobbar imorn? Om du kollar det här typ innan du går eller så kan du kanske vara snäll och slå en pling på nån lunch eller så? :) Jag saknar dig och Suss och har inga pengar på mobilen så jag kan ringa nån av er. puss

2009-03-24 @ 23:34:07
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0