Hurra!

Igår fick världens bästa och goaste vänner en liten dotter. Superglad för deras skull :) Hur söt och fin tös som helst. Och min ålderskris blev helt plötsligt värre. Jag ligger ordentligt i lä nu. Snart har alla knyten utom jag :) Hjälp! Gammal och förbrukad. Massor med grattiskramar till de lyckliga föräldrarna i alla fall :)

Nu var det slut på praktiken då. Bara Barn-mässan kvar imorgon. Fick ansiktsprodukter som tack. Välbehövligt. Slängde min rengöring imorse. Den har väl varit gammal det senaste halvåret typ. Luktade gammal disktrasa. Inte mumsigt. Men nu kan jag vara ren ett tag till. Känns ju bra :) Fick avsluta praktiken med att massera Pelle i The Hives. Iiiingen på salongen kände igen honom förrän han hade gått. Bra koll? Retuscherarna måste göra ett bra jobb med deras bilder. Han såg ut som en riktig nörd :) En artig sådan.

Let's Dance-final ikväll. Heja Magnus säger jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0