Hur man roar en Marie.

Hos Sofia hittade jag ett lagom tidsfördriv :) Googla ditt namn + är. Alltså, i mitt fall, Marie är....?

And here are our votes...
Top 5.
Marie är tjuvletare. Vem åt upp den där 200-grams chokladkakan? Not me?
Marie är i minioritet - men säljer flest bilar. Ahlgrens I hope.
Marie är ju bara såååå söt!! Men inte ska väl jag...
Marie är bäst! Tell me something I don't know...
Marie är Sölvesborgs nya kyrkoherde. Maaa-hahahahahahaha! Agnostiker* ut i fingerspetsarna.

Det kom även upp "Prinsessan Marie". Men där var det ju inget är. Och om jag nu är prinsessa vill jag ha apanage! Gimmie gimmie gimmie :)


* Agnosticismen brukar numera ofta användas som beteckning för uppfattningen att det inte går att veta om det finns någon gud eller att få någon kunskap om densamma. Från Wikipedia.



Idag har varit en riktigt slö dag. Vasaloppet hela förmiddagen. Sen tog Älsket ett initiativ och dammsög, vilket gjorde att jag kände mig tvungen att byta sängkläder. Mycket mer aktiv än så har jag inte varit. Hade visioner om att pallra mig iväg och träna, men när jag vaknade imorse kändes det itne som ett alterantiv. Kunde inte ens bära en dricka på ICA utan att musklerna skrek av smärta :) Otränad AB.

Istället blev det popcorn, godis, blåbärskuddar, läsk, varma mackor, beasås med fläskfilé och hasselbackspotatis... Ja jag tycker vi stannar där :) Ätit och slappat idag alltså. Precis som det ska vara på [hälja]. Imorgon ska jag dock upp i gryningen och tvätta. Ledig från praktiken, så får väl sköta om boet istället :)

Mja... I förorten intet nytt :) På återskrivande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0