Helg igen.

Då var det fredag igen då. 6 mars och alltså fyller Älsk år idag. Har moffat ost och kex och blåbärspaj till efterrätt. Mumsigt. Man kanske borde sluta äta när man är mätt dock. Inte inte fortsätta äta bara för att det är gott? :) Bara en tanke. Men det är ju som sagt sååå himla gott :) Idag kollade min handledare på mig vid lunchen och sa "Jasså, du dricker cola fast du är Hälsoterapeut." "Ja... Jag äter godis varje dag också. Det handlar inte om ifall jag ska äta godis idag... Utan om hur mycket godis jag ska äta." Ja just det. Vad tror folk egentligen. Att jag lever på saker jag inte kan uttala? Icke :)

Pallrade mig, mycket motvilligt, iväg och tränade idag i gen i alla fall. Det är ju alltid skönt efteråt. Men somnade direkt efter praktiken. Sen råkade jag stänga av alarmet, fast glömma och vakna. Så vaknade 10 minuter innan bussen skulle gå. Missade bussen. Blev ännu mer träningsovillig. Men masade mig til Uni och hoppade på en buss. ur det, för det var ett roligt pass. Så förhoppningsvis har jag förtjänat alla kex och blåbärspajen ^^

Imorgon blir det förhoppningsvis lite städat här hemma. Eller rättare sagt så måste det bli det innan lägenheten förvandlas till en sanitär olägenhet :) Men det är ju sååå tråkigt. Men men... Allt är inte alltid roligt heller :)  Söndag blir det någon timmes jobb.

Jag måste gå till optikern. Jag har fått en "Jag har inga glasögon"-rynka mellan ögonen. Mycket vackert. Får väl ta strykjärnet om jag ska få bort den ^^

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Förbjudet att dricka cola om man är hälsoterapeut ;) vet du inte det?! :P

2009-03-06 @ 23:29:34
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: lys

ååh du bloggar, trodde du fått torka nu igen.

2009-03-07 @ 12:25:41
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0