Hämnd är min spontana tanke...

Väcktes i gryningen (Läs: 07.55) av ett sms där innebörden var "Jag har hållits vaken hela natten av katten." Okey. Efter det var ju jag också vaken. Helt i onödan. Hade planerat att sova halva dagen, och sen städa. Så Lisette. Jag kommer hämnas :) Men du är ju alltid vaken i alla fall. Tidigt som sent. Dumt :)

Annars har jag nog även lyckats hämnas på grannarna. Samtliga. Förra helgen vaknade jag 05.25 av att ett par grannar häll på att slå ihjäl varandra eller något. Gör gärna det. Så det blir lungt här. Men den ena verkar ju bara vara värre än den andra. Så kanske bäst att behålla eländet som redan bor här. De ovanpå som brukar roa sig med sina jävla Afrika-trummor har  förhoppningsvis också blivit lite plågade. Jag hoppas nämligen att alla har hört min (o)sköna stämma skråla till Rix Fm. Och de verkar ju inte ha jobb så... För de väsnas dygnet runt. Om jag gillar att bo här? Oooh ja. Just löööööööv Äckelparken.

Nu är lägenheten ren. Inte jag dock. Men hela dagen är ju kvar. Blir nog tv en stund innan dusch. Sen får vi se vad som händer. Träning kanske? Mycket möjligt. Behövligt om inte annat.

Kommentarer
Postat av: lys

fööörlåååt men jag tänkte ju på dig då, du skulle tycka synd om mig, den enda som vet hur det är! =D du tycker om mig ändå, det är lugnt. puss =)

2009-03-23 @ 15:00:32
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0