En olycka kommer sällan ensam.

Halsen slutade klia i en sekunden, och i nästa förvandlades näsan till Niagarafallet. Nu är min näsa fylleröd och sårig. Fresh. Vem vill inte ha behandling av en sån fräshing? :) Försökte nyss med operation "tömma bihålorna". En halv flaska eucalyptus i badkaret. Men det var ju rätt lönlöst eftersom jag inte känner någon lukt. Katterna och sambon däremot lär väl bli höga.

Annars blev det en lång dag. Hem, trycka i sig en Billy's och iväg till grannen för Let's Dance och klänningsprovning. Båda klänningarna var prickiga. Bara en sån sak. Jag hatar prickigt. I den ena såg jag ut som Caroline af Ugglas. Med hennes gummistövlar hade det blivit på pricken likt. Fast jag kan ju inte sjunga... Åhh vänta! Det kan ju inte hon heller! I den andra klänningen såg jag ut som gammelmormor. Så nej. Jag måste köpa en klänning. Då har jag ju bara ett pyttelitet problem. Jag har inte sååå mycket tid :) För det kommer ta lång tid att hinna en klänning som jag får plats i, känner mig bekväm i och har råd med. Annars tar jag väl jeans då. Jag får väl vara den okristliga tuttmänniskan som inte kan klä sig då. Det är det eller inte alls.

Nu blir det sängen. Yes yes.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh PRICKIGA klänningar! Vad fint!! Jag vill också ha prickiga klänningar! Men... måndag 30:e, ska vi ta en heldag med känninshopping då? Eller har du praktik? jag är ledig då iaf :)

2009-03-21 @ 14:12:47
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0