En endaste liiiiten kvar.

Idag har jag fått mitt näst sista csn. Det minskar inte oron för min framtida ekonomi. Nästa utbetalning är på 5000. Det blir man inte fet på direkt. Det täcker ju knappt räkningarna. Hujedamig. Ja jo men jag kan nog tänka mig ett jobb. Panik panik panik. Jag fick en saftig lön på 200:- i alla fall. Fast för 3 timmars arbete får man väl vara nöjd antar jag.

Nog om det. Jag funderar om jag ska ner på stan och kolla efter klänning. Det känns ju som en rolig utgift. Får väl sälja den till någon efteråt. Jag kommer ju aldrig använda den igen i alla fall. Jag tror inte att jag har haft klänning sen studentbalen. Hmm... Nej det har jag nog faktiskt inte, Och det finns en anledning till det. Jag har ingen klänningskropp. Jag har sekreterarvader och, gud förbjude, tuttar också. Ja ni förstår. Det finns ju inga sånna klänningar.

Nej, nu skiter jag i det här. Jag är bitter och solen skiner. Säkert -20 ute. - 15 hemma hörde jag rykten om. Jag lyssnar ju på julmusik dagen till ära i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0