Borde väl sätta igång.

Idag är en riktig toppendag känns det som. Först ska jag få klippa av håret, och färga det. Vad gör man inte för att göra sig representativ till lördagens bröllop? Sedan har jag och Anna bestämt oss för att ha en Susanne-dag. Nu kunde ju jag vara med i lördags trots allt, men det här blir supermysigt. Vill inte missa för allt i världen. :)

Jag har googlat frisyrer hela morgonen (Läs: De 10 minuterna jag har varit vaken) men har inte hittat någon. Så stackars frisören får tänka åt mig. Som vanligt :) Jag har ingen egen åsikt om mitt hår. Frisyren brukar hålla sig en vecka, sen är den kaputt för att håret har grott, eller släppt färgen. Men jag ger minsann inte upp :)

Nej... Om man skulle sleva i sig lite frukost. Undra om det ens finns frukost. Jag tvivlar på det faktiskt.

Kommentarer
Postat av: lisette

ursäkta mig..jag lyckades hålla mig igår, men nu kan jag inte längre, jag vill se bild på nya frissen!!

2009-04-02 @ 10:07:38
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0