Sola och bada med piña colada...

Blir snart en tur ner till Kroppkärrsjön med Kristina. Jag lär ju dock få dra på mig en t-shirt om jag ska överleva ännu en dag i solen. Och det vill jag ju. Lika bra att passa på medan den är framme lite :) Steka steka steka. Nej... Såklart sola ned förnuft... 8) Kanske ska ta och bre på solkrämen nu medan jag kommer ihåg det... Korta short idag. Försöka få bukt med den där schnygga bondbrännan. Den bättrar vi på igen när det är dags för höskörden. Hoppas att jag kan vara hemma då. Solk + motion = bra kombo. Hö är jobbigt. Men roligt.

Nä.. Skiva lite melon till matsäck, fylla vattenflaskor och sen iväääg!

See you later alligator tra la la laaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0