Skriv en rubrikjävel.

Station/medel idag. Detta helvetespass. Varmt så in i norden. Norden just nu, alltså. Sverige i alla fall. Den däringa vätskebalansen lär ju vara obefintlig just nu... Men jag hinkar Ramlösa Skogshallon och hoppas att det har någon effekt. 455 kcal menar Piggelino på att ett sånt pass förbränner. Gött. Kanske snart kommer i ett par jeans i alla fall.

Jag överväger att anmäla mig som ledare till hösten... Men jag vet inte jag... Inte i det här tillståndet i alla fall. Om jag skulle råka bli Superwoman tills i augusti så ska jag fundera på det en gång till. Seriöst. Ett baspass borde man ju orka i alla fall. Och man får ju en barnvakt, så det borde ju inte gå helt åt helvete. Men det finns det ju inga garantier för, såklart.


Annars har jag blivit ytterst beroende av King och har knappt tid att äta. Så det är ungefär det jag gör på dagarna. Sitter i datarummet. Japp japp. Mycket givande. Men jag får mycket poäng i alla fall. Och jag har diskat och dammsugit. Duktigt. Jag sköter mitt Hemmafru-liv lite i alla fall.

Nej... Jag tyckte jag hörde att Harry Potter ropade. Lär ju plöja igenom böckerna nu så man inte är heölt vilse i pannkakan när man ser filmen :) 15:e smäller det. Någon som ska med? :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0