Mmmm Marängsviss!



Så här mumsigt åt jag och Lisette på Kaffestugan för en vecka sen.
Gott var det vill jag lova.
Lisette blev dock deprimerad över att jag inte kunde låta bli att äta innan hon hann fota ^^
Men man vill ju inte riskera att det blir gammalt?
Bilden är kidnappad härifrån

Just nu skulle jag kunna döda för en marängsviss.
Men jag och Anna försöker pakta igen.
En tia i en burk för varje onyttighet vi äter.
Sista augusti byter vi burkar :)

Jag förespråkar lördagsgodis, så Anna kommer nog tjäna ett par tior på det :)

Kommentarer
Postat av: lys

ny tradition, göra om varje gång du är hemma?

2009-06-15 @ 10:48:07
Postat av: Suss

En tia per godisbit eller per kilo? :)

2009-06-16 @ 15:20:21
Postat av: Wysteriia

åh så smarrigt det där såg ut :D

2009-06-22 @ 21:35:36
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0