Hemma i Karlstad.

Nu är jag hemma igen. Dock håller jag på att svälta ihjäl, och kylskåpet är läskigt tomt. Inte ens en chokladbit går att skaka fram någonstans. Därför blir det att åka och handla ögonaböj.

Blir bara en snabbvisit hemma i Karlstad. På tisdag ska jag jobba i Tällberg igen. Och sen ska jag jobba hela midsommar också. Pengar pengar pengar. Jag tackar och tar emot. Dessutom är det ju roligt också. Hur bra som helst. Men det hade gärna fått ligga lite närmare. Och så ska jag ju fixa någonstans att sova också. Kan nog vara lite bra... Hotellet var überfullt över midsommar. Drygt. Blir ju lite drygt att pendla hemifrån. Det får lösa sig helt enkelt. Midsommarafton blir i Åsen i alla fall :)

Skulle avlämna ett paket hemmahemma innan jag åka hem. Men de har gjort om vägnamn och sånt hemma så jag hittade verkligen inte rätt postlåda. Hur jävla svårt kan det va? Hur kan Blablablavägen 34 ligga bredvid Blablablavägen 3 typ? Nej. Ologiskt. Jag får skicka paketet istället och hoppas att det kommer rätt då :) Får väl hoppas att Postisarna har kolla åtminstone. Vilket man ibland kan tvivla på.

Nu MAT!

Var fan är sommaren?! Jag har ju sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Peter

Posten kommer alltid fram :P jag vet

2009-06-13 @ 21:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0