Have you ever seen the rain?

Jahapps. Några nya värmerekord som slagits eller? Någon sa att det eventuellt kan komma en liten skur på lördag. Då ska minsann jag vara ute och njuta. Så det så. Naken om det är så. Känns som det behvös lite regn. Jag tycker det är finare med gröna gräsmattor, än brunbrända. Och så blir luften så mumsig efter regnet. Mmm :) Och så kan man vara inne och städa med gott samvete. Nu får man ju dåligt samvete av att vara inne.

Inne har jag dock varit idag. Först sydde jag gardiner. Sen spelade jag på king.com, masade mig iväg till affären, städade åt mina lurviga kryp och sen lagade mat. Nu har jag sett Momma's boys, och funderar på att tjuvkika på hur det går... Om det finns på youtube.. Det borde det göra.

Glass vore gott. Idag med. Eller iskallt iste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0