Trääning.

Var duktig och pallrade mig iväg på träning idag. Intensivpass. Och ja... Intensivt var det. Hujedamig. Så illa när man blir så svettig att varje armhävning är förenat med livsfara. Man vet inte riktigt när händerna ska gilda iväg all världens väg. De där vältränade och rutinerade rävarna har med sig handdukar och ålar omkring på. Jag känner att jag inte riktigt är i deras liga ännu. Så jag simmar runt i min lilla svettpöl ett tag till.

Sååå himla skönt att det kom rejält med regn. Och så lite åska också. Nu är ju luften faktiskt hyfsat skön igen. Det är nästan så att jag till och med kan ha kläder på mig inomhus. Det var ett tag sen. Fast åska är ju lite läskigt... När jag gick in från bilen förut tänkte jag minsann vara modig och gå lugnt och sansat... Sen kom det jordens jättesmäll och vips... Marie sprang som en skållad råtta sista biten till lägenheten. Vågade sitta en stund på balkongen och äta också, men fick gå in när det börja åska för mycket. Fegis. Ja :)

Ska man spela yatzy kanske?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Haha o jag blev så himla rädd av åskan idag, var inte alls beredd ;P

2009-07-04 @ 00:08:13
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0