Sköna sega söndag.

Idag har jag och Älsket haft världens segaste slappste söndag. Tror vi avverkade två filmer innan vi orkade pallra oss upp ur sängen... Strax efter 14-tiden. Riktigt illa :) Men mysigt. Skönt med sånna dagar ibland. Extra skönt eftersom jag skulle åkt hem idag, men blev kvar en dag extra. Lika bra att passa på att njuta då :) Harry Potter-maraton har det blivit. Samt Kung Fu Panda och Night at the Museum. Lite godis också... Schhhh! :)

Imorgon blir det i alla fall att åka hem till mamma och pappa. Jobb väntar på tisdag. Trevligt det med. Jobbigt bara att Älsket är kvar en vecka till här nere. Jag är den okrönta drottningen av separationsångest. Hemkär till tusen. Till båda hemmen dock. Så när jag är i Karlstad vill jag inte åka härifrån, och när jag är i dalarna så vill jag inte åka därifrån. Jobbigt är det att vara en LillaMarie.

Nu är jag rätt så packad i alla fall. Bara att sova och sen åka iväg med Nissen. Om vi nu tar oss ända hem. Han har varit lite kinkig i regnrusket. Dumming. Jag som har längtat som en galning efter regn. Skönare att åka bil i regn också när man inte har AC-lyx. En del får köra med KD istället. Och då är ju risken att man får in kryp väldigt stor. Inte ett alternativ alltså.

Night night!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0