Men var är regnet!?

Jag vill ha regn! Eller moln. Eller typ max 25 grader så man slipper dö och vara konstant svettig. Det är äckligt. Jag duschar typ 10 gånger om dagen. Blä blä bläää! Såå. Dagens väderklag.

Jag också älsk har jagat dammsugare i hela Karlstad idag. Ingen hade den vi ville ha. INGEN! Och när man kollar på internet så ska tydligen alla affärer ha den. Bah! Stämmer inte allt som står på internet eller? Det har jag hört. Fyy. Får väl tvinga någon att ta hem den antar jag. Är väl bara ett halvårs väntetid. Vem vem behvöer dammsuga?Jag menar... Katter och chinchillor dammar ju inte såå värst mycket.

Nej. Om man skulle leta upp ett smarrigt pajrecept och gå och handla kanske? Jag är grymt sugen på cola. Bakissug? Troligt. Fett vore gott också, men det fick jag nog tillräckligt av igår :) Åhh chokladsååås!

Kommentarer
Postat av: Micke

Tänkte bara informera om att jag, återigen, har dödat en spindel :) Jag gör allt jag kan för att få det att bli regn!

2009-07-02 @ 19:41:46
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0