Jobbelijobba.

Mja det har typ åskat konstant sen jag kom hem, så så mycket dator har det inte blivit. Jag har å andra sidan inte varit hemma så mycket heller. Befinner mig för jämnan i Tällberg, på väg till Tällberg, eller på väg hem från Tällberg. Imorgon sa jag sova kvar också. Hotellfrukost till Marie! Igen! :) Hotellfrukost på min födelsedag. Blir mummelimumma det.

Konstant trött är jag också. Inte van med att göra något vettigt tror jag. Och mer jobb finns det om jag vill. Eventuellt blir det jobb vecka 31, Classic car week. Ja, men varför inte. Det är ju bättre att jobba än att sitta hemma och rulla tummarna :) Slitigt, men roligt. Och vecka 32 borde man ju vara här hemma, för då är det Musik- och motorfestivalen. Ja, vem har tid att vara i Karlstad? :)

Och Anna... Den där likören var värre än någonting jag någonsin smakat förut. Värre än sliskvinet :) Aldrig mer! :)

Nu måste jag sova. Klockan är inte ens 20.00. Vad är jag... 80 år eller? Pffft!

Kommentarer
Postat av: lys

ohooo, grattis tanta!

2009-07-10 @ 08:37:01
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0