Ibland gör även en arbetslös myra lite nytta...

Äntligen blev lilla lägenheten städad. Det fins med att den är städad är att den ser större ut. De första fem minutrarna ser den nästan lite hemtrevlig ut. Sen kommer man på att det fortfarande är samma schletna 3a på Knarkparken, och så vill man härifrån igen. Japp japp. Men ren är den i alla fall, som sagt. Dammsugaren fick kämpa. Man vet att det är mycket katthår nä'r man får tömma behållaren 3 gånger på en städning. Tycker snart att katterna borde vara nakna så som de hårar...

Imorgon hade jag tänkt tvätta. Men si det fick jag inte. Loka Brunn ringde och hade kris. Hade fått rycka in redan idag... Men mja... Min lilla Nisse är i Dalarna, och Älskets bil är på service. Och liite långt att gå kände jag... Men imorgon får jag köra Audi. Superkär i den bilen nu <3 Lite skillnad i komfort kan man ju säga :) Man kände knappt guppen, som i Nissen känns som jättegropar och ryggraden riktigt trycks ihop i landningen. Det är därför jag är så kort...



Jag och Anna har varit duktiga och plågat oss i gymmet idag också :) Duktiga vi!

Nu mina vänner blir det film resten av kvällen; Batman - The dark knight.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Men vad duktig du är då :P Kan du tvinga mig till ett gym också? :P

2009-07-22 @ 07:09:22
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Ida

Hej! Marie det är så kul att gå in här, sidan är verkligen du, bubblande glad, jag skrattar alltid! Vill bara säga att jag har vaknat och ska snart göra en av mina favoritsysslor på dagen, tvätta i gång mig med mina dermanord, de är så friska, känner mig som en ny människa varje morgon. Tänk att tvätta sig med grape och smörja in sig med blåbär. Fantastiskt. Kan du fortfarande köpa produkter eller har du tips på någon prisvärd sida, jag vill köpa mer!



Ida

2009-07-22 @ 08:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0