Att vara i Rosengård och bli skjuten i ryggraden.

Hemma igen en liten sväng. Blev kvar i Tällberg en natt i mitt unerbara lilla helvete. Nej... Härbre. Kallt var det. Så kallt att sängkläderna kändes blöta. Burr! Stenhård säng. Som rubriken antyder drömde jag att jag var i Rosengård och blev skjuten rätt i ryggraden. När jag vaknade imorse var jag så sjukt stel och hade galet ont i ryggen, så jag trodde faktiskt att det var en sanndröm för en sekund eller tre. Blir kvar imorgon natt också, men då ska jag få ett hotellrum. Lucky me! Skön säng. Och tv. Och dusch. Och toalett. Och vatten i kranen. Vardagslyx som allt så jävla fint heter i bloggvärlden. Jag rapade en helt vanligt tisdag! Vardagslyx!

På söndag blir det hem till Karlstad igen. Jobb måndag-onsdag på Loka Brunn, så då blir det ännu mer hotell. Ingen frukost dock. Alla ställen kan ju inte vara lika generösa. Hur skulle det se ut... :) Man kan ju faktiskt inte få riktigt allt här i världen.

Jag längtar hem till Karlstad nu. Hem till träning. Hem till Älsk. Och hem till Anna så klart :) Och djuren. Eventuellt utökas vårt lilla zoo med en till katt. Den som lever får se. Vore ju lite sött :)


Han är ju sååå söt lilla Kenny. Han måste ju bara flytta till oss!

Kommentarer
Postat av: lys

meeen, en missekatt ? hur lyckades du med det ! =D

2009-08-01 @ 09:33:27
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa kom hem!! :) Jag saknar dig! Och har bestämt mig för att fira din födelsdag, hur sent det än må bli! :D När Janet fyllde 24 i mars förra året firade jag henne med fika och paket ett halvår senare! Haha, bättre sent än aldrig. Och gå inte och bli skjuten nu hörru! puss

2009-08-01 @ 21:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0