Att slinka in på en mack under Classic car week...

Hemma igen då. I skogen alltså. Blev kvar i Tällberg en natt.  I mitt lilla härbre med tusen spindlar, ingen toalett och inget vatten. Lyhört så man hörde de i härbret bredvid som pratade i normal samtalston. Var tvungen att kolla i garderoben så de inte satt där och pratade. Läskigt var det. Men inga spindlar åt upp mig i alla fall. Inga raggare heller. Puh!

Fick för mig att slinka in på OKQ8 och köpa lite pålägg till min tragiska mackmiddag. HAHA! Skojarruelle? Betryggande avstånd från Rättvik tyckte jag... Det tyckte inte CCW-besökarna. Fullsmockat! Jag och Nissen är ju rätt så små, men innan jag hade meckat in oss på parkeringen. Oj oj oj... Parkerade typ i biltvätten. Sen kö ääända ut. För lite räkost! Herregud.

På tal om gud så är det St. Olovs dag idag. Vem fan han va vet jag inte, men jag tror att en av mina kunder försökte frälsa mig idag eller något. Och så försökte hon ge mig 400 Sri Lankiska fadderbarn. Nej tack. Men om någon vill ha mig som fadderbarn så är det bara att höra av sig så får ni mitt kontonummer... Aaah... Var det något jag missade? Joo... Att ha classic car week på St. Olovs dag är ju typ hädelse. Aaah. Det finns mååånga hedningar att frälsa. Jag kände mig träffad. Jag lär väl vara en hedning gå. Ugh ugh!

Nu ska jag sova. 7 massager imorgon. Hipp hipp! Och två fotbehandlingar. Jag gillar andras fötter. Jag kanske ska läsa fötter någon gång i ett rikare liv. Det är spännande. Och lite äckligt på samma gång.  

Adios amigos.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men nu får du strunta i alla raggare och frireligiösa människor och komma hem! Jag har tråkigt! Dessutom kommer jag inte iväg och tränar själv. I neeeeeed you!

2009-07-30 @ 17:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0