Under 15, fast typ 23.

Jaha. Ännu en dag avklarad. 15 kvar. You can do it! Hang in there! Och så vidare :) Hade en långlång behandling inbokad idag. Tyvärr behagade inte kunden att dyka upp. Två presentkort åt helvete med andra ord. Sucker! :) Fick plåga ett stycke arbetskamrat istället. Igen. Eftersom jag började så tidigt idag (10.00) så får jag börja lite senare imorgon (14.30). Nej jag har inte korta dagar. Slitsamt. Usch ja.

På bussen hem. Slängde fram en hundring. Fick massa lappar och mynt tillbaka. Mynt. Konstigt. Kollar kvittor. 12:- Nej men tack. Ni inbillar er fortfarande att jag är under 15. Ja... Jag fyller ju snart 23. Men vad tusan. Det blir ju billigt. Tills någon biffig aggro-securitas kommer och ger mig böter. Nåja... Vad kan vi konstatera? Mina och Mickes eventuella barn kommer bli riktiga babyfaces. Han får visa leg. på ica och jag åker på halv biljett. Mycket bra gener.

Ska man ta lån och plugga till Hudterapeut istället? Hmm... Samma sak som att bygga på CSN? Hmm.. Värt att kolla upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0