Sista dagen på jullovet.

Och vad har jag gjort? Exakt ingenting. Glider bara runt här i pyjamas. Jag gick till och med och handlade i pyjamas. Fast jag hade jacka och termosarna på mig så klart. Annars hade jag frusit ihjäl. Ingen skulle väl iofs ha brytt sig om jag gick till affären i pyjamas heller. Det bor ju så mycket annat konstigt folk här, så det skulle ju faktiskt vara ganska normalt. Om jag vill flytta från Äckelparken? Neeej. Hur kan ni tro det?!

Är lite nervös för första dagen på praktiken. Så är det alltid. Bra nervositet. Lite pirrigt får det allt vara. Men jag ser absolut fram emot det. Suttit och läst lite om produkterna nu. Lite snurrigt blir det allt, men jaja. Rom byggdes ju inte på en dag, och allt det där... :)

Mmm. Jag är lite, nej mycket, sugen på kladdkaka... Hmmm :) Hur var det med det här nyårslöftet nu då... Att komma i kläderna var det ja. En bra sak är ju då att jag inte har råd med busskort. Det blir typ 11 km per dag. Herregud. Jag kommer ju vara skinn och ben. Eller inte :) Det blir nog bara nyttigt. Men får nog kidnappa Älsks dator och fixa lite vettig musik. Kan ju inte släpa mig här fram och tillbaka med bara ballader i öronen. Kommer ju ta två timmar, istället för 45 minuter, ner på stan :)

Ska fundera lite på den där kladdkakan... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0