Rädda Joppe!

Eller så skiter ni i honom, och räddar mig istället. Puh vilken seg dag. Längsta 4 timmarna i mitt liv. Men imorgon är det fredag. Blev tydligen tacokväll i Karlskoga. Osäkert in i det sista var det. Som alltid när vi ska göra något. Först kan alla, sen kan ingen, sen blir det något av det till slut ändå :)

Äter kladdkaka och dricker te nu. Mhm... Gott är det. Även om teet mest är kallt och smakar honung nu. Man får inte vara för kräsen. Och det är ju inte jag. Oftast. Såå.. Det är väl tur att jag går fram och tillbaka till stan nu då. Så kanske jag, en vacker dag, kommer i mina jeans igen. Tur att det är LIA nu så man kan glida runt i träningsbyxor på dagarna, och pyjamas på kvällarna :)

Jaha. Nähä. Om man skulle sova kanske. Jag ber om ursäkt för de ovanligt tråkiga blogginläggen. Lite extra tråkiga mot vad de brukar vara. Men i ärlighetens namn så händer det inte så mycket just nu. Jag står på ett golv hela dagarna och försöker se så o-dum ut som möjligt. Vilket är ganska så omöjligt. När man bara står och står.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0