Pyjamasparty.

Jag har gått i pyjamas hela lördagen. Bara så att ni vet. För typ en timme sen pallrade jag mig i alla fall in i duschen. Då är jag åtminstone ren ifall det skulle dyka upp något roligt. I doubt it. Men en nytvättad pyjamas jag i alla fall :) Inte dåligt det. Nåja. Vad är väl en bal på slottet. Jag har glas si frysen, och Körslaget på tvn (snart). Så jag ska nog överleva. Micke jobbar som vanligt.

På tal om Micke så fick han visa leg. på Ica igår när han köpte snus. Moa ha ha. Kassörskan var så generad så hon inte riktigt visste vad hon skulle göra. Så hon gjorde en Kitty och rabblade tusen miljoner ursäkter. För er som inte vet så fyller Micke 31 inom en snar framtid :)

Körslaget nu då :)
Heja... Öhh... Någon.



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

hahaha tycker du?! :) Vad glad jag blir! hahaha ;D

2009-01-24 @ 23:17:38
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Suss

Vadå heja nån?? jag hejade på Larz-Kristerz åt dig, come on!!!

2009-01-25 @ 23:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0