Project: Runway nästa.

Ja, jag kanske ska köra Top Model och Project Runway parallellt rent av...
Jag verkar ju ha anlag för båda delarna menar jag.

Skulle göra den stackars tröjan v-ringad istället, för att känna mig mindre strypt.
Råkade frihanda lite väl mycket med saxen.
Rakt blev det iiinte. Men jag gillar den bättre nu.





Jag försöker inte äta upp telefon
en... Även om man lätt kan tro det... :)

Har flirtat med Söta Anna så hon får klippa mig snart. Jag ser ut som Svamp-Bob Fyrkant.
Fast utan Fyrkanten. Mer cirkelformad kanske...
Men rund är också en form.
Icke att förglömma!



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha sötis! Du skulle lätt ta hem segern i båda! det vet la jag det! :D

2009-01-03 @ 22:35:40
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: Peter

Instämmer helt och hållet med föregående talare ^^

2009-01-04 @ 08:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0