Motivation...

Skulle gå upp 9.30. Snoozade 30 minuter. Var ju tvungen att pallra mig upp i tid för att hinna gå ner på stan till 12. Vinklar upp persiennen och möts av... TADAAA! Snö! Massor med snö! Tidigare dagars isgata + snö = Inte bra kombo. Tur att Älsk är ledig. Han får skjutsa. Det vore lite gött med ett benbrott iofs. Men nej... Det är nog inte värt det :)

Löning idag hörrni.
Det är ju lite tråkigt att ha pengar på kontot... Så ska nog åtgärda det genom att betala lite räkningar. Så man har det ur världen sen. 4 timmar på praktiken idag. Ännu en gång känner jag för att kyssa snillet som lade in patiens på mobiltelefonen. Han borde få Nobelpris. Jag gissar att det var en han i alla fall.Hade det varit en tjej hade det bergis blivit inbyggd sminkspegel, eller något annat fullkomligt onödigt.

Frukost nu. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: Suss

Han klagar nog inte, han kunde ju svänga förbi McD och fixa lunchen på vägen. Jag ertappade honom fast han försökte undvika mig genom en halvmåne-rundväg ;)

2009-01-23 @ 13:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0