Kvällsplaner!

Som vanligt räddar mina underbara söta grannvänner mig från tristessen. Körslaget blir det, men det blir inte ensam. Och delad glädje är ju dubbel glädje, och så vidare. Då kan jag dessutom vara lite lokalpatriotisk å Suss vägnar och heja på Erik. Iofs har jag ju halva släkten där nere. Så jag kanske hade kunnat vara lokalpatriotisk själv. Men sist jag var där var jag bara 3 år. Och minnet är ju liiite luddigt. Jag minns krabbor, gratiskaruseller på Liseberg och jag min moster klippte mig i örat. Fina minnen...

För Suss och Kalles skull kanske jag skulle pallra mig in i duschen, och sen sätta på mig något annat än långkalsonger. Det är ju ett väldigt underskattat plagg, men ändå. Kanske kan sträcka mig till mysbyxor i alla fall. Eller så kanske de vinröda långkalsongerna. Fast då kanske jag skär mig mot Suss inredning, så hon slänger ut mig? ;)

Jag har gjort Flygande Jacob med kycklingfilé idag, istället för grillad kyckling. Big mistake. Att jag aldrig lär mig. Kyckling är bara god när den är grillad. Kycklingfilé är bläääh. Men nej. Min hjärna är ju ovanligt trögfattad. För lite kolhydrater tror jag... *harkel*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0