Ingen vattenskalle.

Jaha. Jag trodde jag hade hittat lösningen på mitt problem a´la Svamp Bob-frisyr. Diadem. Tydligen är diadem väldigt väldigt väldigt förra året. Typiskt mig. Alltid tre säsonger efter. Men till slut hittade jag i alla fall ett. Synd nog designat för människor med vattenskalle. Eller ja... Alla diadem verkar vara designade för vattenskallar. Synd om mig. Jag har ingen vattenskalle. Alltså sitter diademet som skit, men hårbandet sitter ännu mer som skit. Eftersom det inte sitter alls. Såå... Undra hur man ökar omkretsen på huvudet. Några tips?

Imorgon är det fredag! Hur skönt är inte det? Praktik mellan 12-16. Lagom tycker jag. Sen blir det storhandling. Jag känner hur lång tid det kommer ta. Storhandling på Maxi på löningsfredageftermiddag. Jepp jepp jepp. Vässa armbågarna!

Nu ska jag pallra mig till soffan och SATC. Och äta godis. Inte för att jag är ett dugg sugen, utan bara för att det finns. Och så skulle jag vilja ha te. Men jag har ingen mjölk. Tji fick jag. Te utan mjölk är bland det vidrigaste som finns. Odrickbart.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nä, såhär kan vi inte ha det! Jag är ledig på tisdag. Då klipper vi! Eller? :) Du kan ju inte gå runt med vattenskallediadem heller :)

2009-01-23 @ 00:09:04
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0