Idag är det tisdag.

Vad ska man säga? Ingenting spännande har hänt, så vitt jag vet. Missade Shear Genius. Med andra ord hann Micke först på fjärrisen. Blev bygglov istället. Och jag hittar inte rätt avsnitt på YouTube. Får väl se reprisen i helgen istället. Mmm... Dagens I-landsproblem var därmed avklarat.

3 dagar kvar av veckan innan helg. Mmm. Underbara älskade helg. Planerar att bara sova och äta. Göra så lite som möjligt. På tal om det längtar jag så så sååå mycket efter att träna. Kan ingen komma och ge mig ett gratis träningskort? Please! Ska det vara så svårt? Suck. Nej. Jag får väl ragga jobb istället. Götene nästa, typ. Där finns det ett spa-jobb. Timanställning. Men wtf. Det kanske ger mer pengar än alfa i alla fall..? Ja, jag är bitter. Eller nej. Panikslagen är jag. För dem som inte redan har förstått det. Sommarjobb också. Eländes elände. Någon?

Nej. Jag lägger ner, och går och sover istället.

3 dagar. 3 dagar. 3 dagar...

Kommentarer
Postat av: Suss

Jag spelade in shear genius :)

2009-01-20 @ 21:58:19
Postat av: Anonym

Du får säkert bo i Ingrids gamla flickrum i Götene om du får jobb där ;)

2009-01-20 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0