Finfint väder!

Solen skiner, det är kallt och det ligger en halvmeter snö på backen...
Nåja... Typ en millimeter frost i alla fall.
Hur som helst så är det liiiite vitt.
Tror att det lutar åt en promenix faktiskt.
Det var ju det här med att komma i kläderna igen :)



Dryg-blogg.se verkar leva sitt eget liv. Eller så är det något personligt. Mina inlägg publiceras inte av någon anledning. Och era kommentarer syns inte heller. Insåg när jag loggade in idag att det var en massa kommentarer som inte syntes. Skumt skumt. Men det är väl blogg.se i ett litet hasselnötsskal.

Tog mig ut på en promnad runt äckelparken i alla fall. Gick inte så bra att fixa promenadsällskap, men masade mig runt i alla fall. Nu har jag sjukt ont i benhinnorna. Av att på asfalt. Kära värld. Jag tror min kropp håller på att trilla isär. Ryggraden knastrar som ett krossat knäckebröd, och benhinnorna kan inte ens gå på asfalt. Illa illa illa :) Hur som helst så var det nog fler än jag som hade lovat att komma i kläderna igen, för det var massa folk ute och gick. Alla log så där lite generat i samförstånd "Aah... Du med..?" "Mmm..."

Undra vad man ska göra ikväll då. Lär väl bli Körslaget. Det är ju inte så värst roligt när man inte tycker att någon är så där superrolig. Det är ju inte direkt så att jag lägger flera hundra på röstningen i det programmet i alla fall :) Hittills inte en enda krona, om jag ska vara ärlig. Det tackar mitt skrikande konto för :)

På tal om köttbullar så ringde jag ett företag, som säljer vax, för ett tag sen. Fick hem en prislista. Men eftersom jag känner att jag inte har råd att lägga pengar på det just nu, så beställde bara mina vänner. Idag har gubben ringt hem hit 3 gånger, plus att han ringde till Mickes mobil. Ungefär som om att Micke har någonting med saken att göra? Jag tvivlar på att han är så värst intresserad av att köpa vaxvärmare och vax faktiskt... Men jag vet inte. Helt plötsligt blev jag totalt jävla osugen att köpa något från det företaget överhuvudtaget. Leave me alone! >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0