Ett gott skratt förlänger livet.

Gårdagen kan har varit det roligaste dagen i mitt liv. Jag har i alla fall inte skrattat så mycket på väldigt väldigt länge :) Efter att ha dammtorkat hyllor hela eftermiddagen bar det av till Karlskoga. Metropolen. Världens trångaste ICa-butik typ. Eller så är jag bara alldeles för tjock för den :)

Taco + vin + godis och en hel del urspårade samtal. Stackars Peter var tvungen att ge sig på whiskeyn för att kunna umgås med oss. Så dryga var vi :) Men vi skrattade och hade roligt i alla fall. Löste många världsproblem också, tror jag :) Nästa gång siktar vi på kryddparty. Synd att jag inte har någon soffa. Det hade gjort lägenheten något mer umgängesvänlig.  Men life's a bitch :)

Idag vet jag inte. Jag vill ha pizza. Eller typ vad som helst med redigt mycket beasås. Mmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0