Baciller hitåt!

Jag vill vara lite sjuk. Bara så där lite lagom så det inte är bra att gå runt och smitta andra. En redig förkylning och lite halsont. Eller kanske en liten skvätt feber. Så där lagom sjuk så man ändå kan vara uppe ur sängen. Eller så man tar sig till soffan. Men nej. Frisk som en nötkärna. Hela helgen har jag känt efter. Liiite ont i halsen har jag väl? Liiite snorig? Nej. Nej. Nej.

Det jag menar är att jag har ångest över att jag inte är ledig längre nu. Så har jag inte känt sen lärarutbildningen. My god. Not a good feeling. Ångest, ångest, ångest. Vill inte. Vill inte. Vill inte. Hoppas det är övergående. Det är nog jullovsslappheten som talar. Mmm... Så är det nog. Eller?

Blogg.se verkar i alla fall inte riktigt friskt, eftersom kommentarerna inte syns förrän man loggar in. Skumt. Nu skulle man kunna tro att jag låtsas att jag har skiiitmånga kommentarer. Passar på när Blogg.se krånglar liksom. Men nej. Det är sant. De syns inte. Det var två stycken btw. Från Anna. Så. :)

Nu ska jag återgå till min ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0