Ack, fattiga studentliv.

Om jag inte hade haft en telefonräkning på 800+ nästa månad hade jag lätt beställt en massa kläder från H&M. Men nu har jag ju en dyr telefonräkning, och därför blir det alltså inga kläder. Dumt det :) Hittade ju massa finfina grejer i katalogen. Nästan så det är "ringa och smöra för mamma"-tajm. Men det känns så där när det inte ens är kris :) Jag går ju inte direkt naken. Än.

Annars då? Kikade på "Snillen snackar" på 4an. Det var ganska roligt. Men bara ganska. Tyckte att det var lite väl mycket hjälp. Jag kunde i alla fall ordet "Kurka". Det är jag otroligt stolt över ska ni veta :) Imorgon blir det sjukhuset och hälsa på grannen. Stackars. Det här året skulle ju bli ett toppenår. Då kan det inte börja med sjukhusvistelser. Inte inte. Shape up 2009!

Nej. Fortsätta drömma om hus. Hus hus hus till Marie! Jobb jobb jobb till Marie! Nu nu nu nuuu!

Kommentarer
Postat av: Snö

Lyxigt med -10! Avis!



Förresten, du kan få jobb hos mig. Känns som jag kan behöva lite massage just nu, det kan du väl fixa? :)

2009-01-04 @ 22:11:14
URL: http://snowman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0