24 days. And counting.

Ja... 24 dagar. Detta om detta. Nog ältat.

Var på Maxi idag och kände ett litet Ben & Jerry-sug i glasstarmen. Älsks reaktion var "VA! 45:- för den lilla burken! Jag... Jag... Jag förbjuder dig att köpa den." Eftersom suget inte var såå sugigt så lät jag faktiskt bli att köpa. Men jag frågade lite försiktigt vad en snusdosa kostar... Egentligen. Lite oskyldigt bara. Svaret "Men den räcker ju en heeel vecka!" :) Älsk gillar dyra bilar. Och snus... Jag gillar dyr glass.



Nej... Det var ju det där a4:at jag skulle ha fixat för två veckor sen. Jag brukar anstränga mig lite mer än så här. Jag blir banne mig mörkrädd för mig själv.

Kommentarer
Postat av: jessica

Åh ben and jerry's mmmmm gott gott gott.

Bra drag där Marie :) lärde jag mig nått nytt ;)

2009-01-20 @ 09:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0