Uttråkad.

Jag har ganska så tråkigt. Min bättre hälft håller på att röjer upp i datarummet, så det är kaos här. Så jag är lämnad åt mitt öde. På tv är det bara Top Model, och det har jag ju redan fuskat och sett. Så inget roligt där heller. Undra om man ska börja fundera på mat. IDag har jag ätit chokladboll och cola till frukost när jag fikade med Kristina och Madde. Mycket bra. Sen fortsatte jag med choklad och resterna av godisskålen när jag kom hem... Way to go... Eller inte :) Men någonstans där fick jag faktiskt i mig en macka också. Tjoho. Lite näring. Med betoning på lite.

Fick rymma till grannen och se Melodifestivalen igår. Älsket gav upp efter introt.
- Är det någon transa med i år också eller?
- Nej, det tror jag inte...
- Men det där var ju Alcazar! Det är väl lika illa!


Sen såg jag inte honom mer. Bara att inse att tv-dagen var över för hans del och pallra sig över vägen till grannen. Reunion med gamla lärarklassisar blev det. Två i alla fall :) Mätt var bara förnamnet på vad jag var vi kvällens slut. Och hela kylskåpet är fortfarande fullt med grönsaker och dipp. Hmmm.....

Kommentarer
Postat av: Anna

MARIE



Dags att ta ett allvarligt snack med din sambo om alcazar!

2009-02-09 @ 08:06:35
URL: http://dagensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0