Trött som en gnu.

Klockans alarm stod på 04.00 imorse, men min hjärna fick för sig att jag hade försovit mig. Alltså vaknade jag klockan 3.00 och kunde inte somna om. Goodie! Klockan 5 bar det av mot Göteborg och Dermanord-kurs. Oj oj oj vilket ställe. Så himla fin byggnad. Där skulle jag kunna bo. Om det inte vore i ett industriområde :) Har lärt mig massor idag, men korvstoppning är alltid jobbigt. Får ta och renskriva anteckningarna inom en snar framtid om det inte ska glömmas bort. Gratis produkter fick vi också. Det är alltid trevligt :) Gratis är gott!

Vad säger man annars? Hmm... Min hjärna funkar inte som den ska idag heller. Idag beror det nog på att den bara har matats med kaffe och socker hela dagen. Nu är jag så trött att jag mår illa. Det är alltid en jobbig känsla. Så fort  jag lägger mig blir jag säkert tokpigg. Hoppas det blir en lugn dag imorgon (Vad annars?) för jag kommer troligen vara dödstrött.

Om 6½ vecka ska ni se... Då är jag socia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0