Snart är helgen här igen.

Jag har isolerat mig lite den här veckan tror jag :) Jag är bara trött, och orkar inte riktigt vara social. Jag blir nog mer social när solen orkar visa sig lite igen. Fast det är mysigt att bara sitta ihopknycklad i mongosoffan med Älsket också. Inte bekvämt, men mysigt. Jag har till och med övertalat honom till Melodifestivalen på lördag. Inte illa. Han offrar sig allt, den där pojken :)

Idag har jag sprungit runt på stan och delat ut bindor och reklamlappar.
Japp japp. Så roligt kan man ha det ser ni :) Våldgästade mig ner i varenda barnvagn jag kunde se med en lapp. En del är rent av riktigt otrevliga. Så från och med i dag ska jag alltid le och se glad ut när någon trycker en trôkig lapp om Israel i handen på mig. Le och säga "tack tack" eller "åhhh..!" Men livet är ju liksom inte alltid en chokladmassage.

Bad Älsk att ringa mig idag när han närmade sig Krp. För att jag skulle slippa gå hela långa uppförsbacken. Det lutar verkligen enda från Kroppkärr. My god. Jävla uppförsbacke :) Bättre skor och mindre stela leder hade inte skadat. Jag tror banne mig att jag stretchas. I alla fall så ringde han till slut. När jag var vid Basungatan typ. Dvs... 500 meter hemifrån.  Men upplockad blev jag i alla fall, och dessutom fick jag ett Whopper Meal. Glad glad glad :)

Nähä... Sova sova sängsäng. Det är 12 kilometer att gå imorgon också. Jag ska inte gå en enda meter i helgen. Såvida det inte är längs Maxis godishylla. Då kan jag gärna gå två varv.

Kommentarer
Postat av: lys

antar att det där mealet gjorde att du orkade upp för backen... =D

2009-02-05 @ 23:13:35
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: Suss

Man får vara trött och mindre social :) men vi kommer fortsätta fråga ;)

2009-02-06 @ 10:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0