Jaha ja.

Var ett tag sen jag gick till stan nu, men idag får jag väl ta och göra det. Hade tänkt göra mig själv lycklig och köpa ett busskort, men mina pengar från kursen svävar fortfarande i cyberspace, eller snarare mellan två konton. Och ingen vill ge dem till mig. Snällt. Jävligt snällt. Om ni ursäktar så är jag fattig student. Just nu extra fattig faktiskt. Men nej... Jag går så gärna. Det gör jag. Mmm. Tänk inte på mig. Hoppas ni blir lyckliga med mina pengar. Suckers!

Nu Skin-visning ikväll. Ska bli spännande att se om vi hittar rätt hus. För alla oinsatta är det en maskin som man gnuggar runt i ansiktet så slätar den ut rynkor i ett nafs. Nåja... Typ 15 minuter. Så tar den bort celluliter. Minskar ärr. Ger en tjockare hår (På huvudet, alltså). Ja, ta mig tusan om man inte skulle ta och gifta sig med en sån. Undra om den lagar mat och städar och försöjer en också? Frukost på sängen kanske inte är helt omöjligt?

Okey. Jag ska sluta gnälla. Det finns faktiskt folk som har det värre. Just nu kan jag inte komma på en enda. Men det finns säkert någon...

Ajöken.

Kommentarer
Postat av: Kalle

gör den dig lika svullen i ansiktet som alla "mirakelkrämer" ;)

2009-02-19 @ 23:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0