Hellre fattig än fet.

Jag kommer inte i ett enda par byxor längre. Om man inte räknar pyjamasbyxorna. De kan man ju tyvärr inte glida runt i vart som helst. Därför har jag idag konstaterat att jag hellre är fattig än fet. Så fort CSN trillar in blir det träningskort. Jag får väl frysa kortet de månader jag inte har råd att betala då. Jag kommer snart att rulla omkring här i lägenheten. Bli som de där i 500-kilosprogrammet som inte ens går ut genom dörren. Bara ligga inne i sängen och blir matad med praliner. Nej. Så här kan det inte fortsätta :)



Skickat iväg en jobbansökan. Please! Give it to me! Inget spa-jobb dock. Men som sagt... Jag gör vad som helst för pengar :) 

Kommentarer
Postat av: lys

oooh du lever tillochmed i bloggvärlden, mig vara nöjdast!



flytta hiiit.

2009-02-22 @ 21:30:34
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0