Borta!

Jag har tappat bort mina stackars glasögon. De finns ingenstans i hela lägenheten. Om någon hittar ett par glasögon så är de troligen mina. Bara så ni vet. När ska jag ha råd att gå till optikern? Öhhh... Typ... Aldrig? När soc förbarmar sig över mig kanske :)

Har i alla fall typ fått klart ett cv idag. Bra Marie. Ett cv på en vecka. Så blir det inga jobb. Skärpning. Ut och slicka så mycket röv man bara orkar. Mmm så är det. Jag har lite ångest över framtiden om det är någon som har missat det. Och så har jag ångest över att jag har -55 på kontot och Dermanord inte ger mig mina pengar. Jävla strul hela jävla tiden.

Blir bjuden på mat på fredag i alla fall. Mycket trevligt. Och imorgon ska jag färga ögonfransar för första gången sen jag gick kursen. Hujeda mig. Det blir spännande det :) Undrar om hon kommer se ut som en panda efteråt? Stackars K blev ju ingen panda i alla fall, och det var ju ändå första gången. Så det ska säkert gå bra :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Det är lätte som en plätt att färga ögonfransar ju, det fixar du med förbunda ögon! ;) Hur många veckor har du kvar där du är nu och hur länge ska du vara på nästa ställe? Saknar dig förresten :)

2009-02-17 @ 22:36:31
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: lys

du har dom säkert på huvudet som alla andra gamla kärringar när dom "tappat bort dom". =D



förde över pengar i natt, kom på dte då.



puss

2009-02-18 @ 09:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0