Bedrövligt.

Men ja... Jag finner verkligen inga ord. Vad händer med Melodifestivalen? Smärta i mitt hjärta. Inte för att jag följer det slaviskt, eller så. Uppenbarligen. Jag sitter ju här nu... Men det var verkligen inga bra bidrag ikväll. Varför är Star Pilots 4 när bara en sjunger? De andra bara mumlar och hoppar omkring. De spelar inte ens något. Jag tycker att tre av dem borde bort. Och den vita sångaren borde få sparken. Så illa det lät! Och den där deprimerade saken som sjöng om människobarn då... Man kan aldrig vara för övertydlig. Ja jisses. Jag gillade Anna & Maria bäst. Och vi se ju hur det gick. Näst sist. Tur att jag inte är Christer Björkman.

Snart är det btw bara jag i klassen som inte har jobb. Fan vad bra det känns. Inte. Så jävla värdelöst. Blir man inte deprimerad av det här så blir man inte det av något.

Kommentarer
Postat av: Idalee

Nu e vi lika igen. Det ENDA bidrag jag verkligen tyckte va riktigt bra va ju Sahlene och Maria. Dom va ju bäst!

2009-02-28 @ 21:51:42
URL: http://gullgull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0