Ångest!

Ja jag vet vad ni tänker. "Nu igen?" Ja. Nu igen. Jag behöver ett jobb. Illa kvickt. Eller ja... 30 april vore trevligt..? Ligger bara säljjobb ute. Det vill ju verkligen jag göra. Mmm... Känner att det är mitt kall här i livet att ringa och trakassera folk i tid och otid. Aldrig i livet. Skolan hävdar såklart fortfarande att vi är sååå eftertraktade överallt. Sedan skickar de ett jobberbjudande i Göteborg. Göteborg... Nej, tack. Ringer man någon här så undrar de typ vad fan en hälsoterapeut är för något. Mmm. Känner mig faktiskt otroligt eftertraktad.

Idag är i alla fall en kort dag. Det betyder att det blir jobbigt att gå. Börjar 15.30 och slutar... 18.00 som senast. Troligen tidigare. Snöigt och halkigt är det också, dagen till ära. En bra sak är i alla fall att solen skiner. Det var inte igår. Idag är som vanligt det bra tv-dagen. Sex % the city, Simon & Tomas, Lipstick Jungle.

Nähä. Dags att göra något vettigt

Kommentarer
Postat av: Anonym

sex % =D

2009-02-09 @ 16:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0