Sunkig söndag :)

Jag och Älsket samlar inte direkt vuxenpoäng idag. Tänka sig... Inte idag heller :) Vaknade toksent, åt frukost (lunch?) i sängen, segade framför Alien 3. Jag sitter fortfarande i pyajamas, men har åtminstone lyckas släpa mig genom duschen :) Nu äter jag någon slags middag bestående av julmust och stenhårt godis.

På tal om godis! Vem kom på att ta chokladferrarisarna, och fylla dem med lakrits? Det smakar... Stjärt! Fy fan vad äckligt. Och dessutom åt jag typ tre stycken innan jag fattade varför de smakade så jävla äckligt. De brukar ju vara favoriten i godispåsen. De kolafyllda alltså. De får fan skriva tydligare på burkarna. Bläääh! *rysningar*

Vet ni.. Det snöar!

Kommentarer
Postat av: lisette

hahaha, tack för inlägget, det var både givande, fullt av kärlek och intressant sådär en söndag kände jag! ;) du förgyller min helgdag, typ. haha, som sagt. =)

2009-12-20 @ 15:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0